Přestože jsou zastávky těchto linek dobře označeny, změny mnoho lidí zaskočily, a tak si rádi hlasitě a od plic postěžovali.

Cestování zabere víc času

„To je hrozné, vůbec nám nedali vědět dopředu. To bude horor, cestování mi zabere mnohem delší dobu,“ tyto a podobné věty byly slyšet na zastávkách i v autobusech z úst mladých i starších lidí.

Při cestách v náhradních autobusech se však projevovala solidárnost mezi cestujícími, kteří si radili, kde mají vystupovat, aby to k cíli měli co nejblíže.

Někteří lidé si vylévali vztek

Rozčilení některých lidí se však soustředilo na řidiče společnosti Hotliner, která náhradní autobusovou dopravu pro dopravní podnik zajišťuje.

Někteří šoféři totiž sami nevěděli, jak je doprava při výluce upravena. „To fakt nevím, jak se dostanete do Nuslí. Někde za tratí myslím jezdí čtyřiadvacítka,“ sdělil mladík za volantem autobusu X-18 starší ženě na konečné zastávce u Ostrčilova náměstí.

Informace byly

Ne všichni cestující však na dopravce nadávali a někteří se ho dokonce zastávali. „Už dva týdny jsem viděla na všech zastávkách osmnáctky echo, že to nyní nebude jezdit,“ hádala se na Karlově náměstí starší žena s jinou cestující, která si svou zlost vylévala nadávkami řidiči autobusu.