Tendr se týká asi čtvrtiny autobusů ve flotile DPP, což je v souladu se standardy kvality Pražské integrované dopravy, podle kterých může být reklama na 30 procentech vozového parku. S novým nájemcem DPP uzavře smlouvu na tři roky s opcí na další tři. Podobně zadal podnik na přelomu loňského a letošního roku reklamní plochy na tramvajích 15T.

V Praze 7, kde se zvedly ceny nových bytů o 60 procent, byla počátkem roku spuštěna stavba projektu SO-HO.
Nejvíce nových bytů je v Praze 9, 5 a 3, nabídka je bohatá také v kraji

DPP se o reklamu v MHD dlouhodobě soudí s firmou Rencar ze skupiny JCDecaux, která si plochy v MHD nárokuje na základě smlouvy z roku 1997. Ta je podle podniku neplatná a DPP plochy znovu nabízí v soutěži.

„Zatímco v roce 2016 získal DPP na základě neplatné smlouvy se společností RENCAR necelých 50 milionů korun, letos díky novým, transparentně přesoutěženým a platným smlouvám s novými nájemci očekáváme příjmy převyšující 170 milionů korun, navíc za pouhou zhruba třetinu reklamních ploch,“ uvedl šéf DPP Petr Witowski. Soudní spory se vlečou od roku 2016.