Státní zástupci tvrdí, že Vojenské zpravodajství sledovalo na podzim 2012 na základě pokynu tehdejší šéfky premiérova kabinetu Nagyové a bez vědomí ministra obrany tehdejší ženu premiéra Petra Nečase Radku. Zpravodajci Ondrej Páleník, Milan Kovanda a Pohůnek to popírají, tvrdí, že prováděli tzv. kontrasledování kvůli obavám z toho, že Nečasově rodině hrozí nebezpečí.

Žalobce Rostislav Bajger navrhl čtveřici obžalovaných tresty od tří let a čtyř měsíců do tří let a deseti měsíců. Obvodní soud se kauzou zabývá počtvrté. Nejprve potrestal Nečasovou podmíněným trestem, po odvolání obou stran všechny obžalované dvakrát osvobodil. Oba rozsudky zrušil pražský městský soud, který kauzu odebral původní soudkyni Heleně Králové.