Finalistky se mohou těšit například na kadeřníka, který jim pomůže s novým účesem. Proměna tak bude dokonalá, protože kromě své figury se ženy staraly také o své vlasy, pleť a také duševní pohodu. Jejich koučem je totiž specialista na jógu Václav Krejčík.

Na počátku si Hana Cihlářová ze Středočeského kraje vytyčila, že chce zhubnout devět kilo. Při prvním měření vážila při své výšce 181 centimetrů 79 kilo. Aktuálně už dosáhla svého cíle. Podle posledního měření má sedmdesát kilo. „Hubnout už nechci, potřebovala bych nabrat svaly. Hlavně bych teď potřebovala posilovat břicho," zamýšlí se Hana Cihlářová, která v průběhu soutěže oslavila pětapadesáté narozeniny.

close Logo reality show Fit s Deníkem. zoom_in V soutěži se jí opravdu daří, do hubnutí se vrhla po hlavě a svojí pílí naplňuje svoje cíle. Vyzkoušela i několik speciálních diet, jako například rýžovou nebo úplňkovou. Vždy ale podle rad Václava Krejčíka. Snaží se i často sportovat, každý týden chodí na plavání do bazénu, s kamarádkou vyráží také na nordic walking kolem Konopiště. Tento týden také vyrazila do fitness centra v Aquapalace Praha. Právě tady se snažila využít čas pro posilování.

Spolu s redaktorkou Deníku se rozhodly svoje těla společně rozhýbat. Nejdříve si na zahřátí vybraly stroj v anaerobní zóně, který simuluje jízdu na bruslích. Během povídání na sebe Hanka prozradila, že se o víkendu chystá na střelecké závody, kterých se účastní její partner. „Už minule jsem si hledala v místě konání nějaký hotel, kde je fitko, abych mohla i za špatného počasí cvičit. Snažím se tak využít čas," řekla Hanka.

Po půl hodince na bruslích se pak obě přesunuly na běžící pásy. V Aquapalace mají speciální programy na běhání, kdy se běžci můžou přitom dívat na záběry různých míst Čech i zahraničí. Nemusí se tak dívat do zdi, ale nahraná cesta jim simuluje okolí. Hanka velmi ráda cestuje, dříve pracovala na letišti, takže si vybrala cestu po Římě. Nedávno navštívila Anglii a chystala se na Kapverdy, ale zřejmě to nevyjde.

Výživový poradce Václav Krejčík radí

Co snídat:

Cereální, vícezrnné pečivo (1 - 2 plátky cca 100 g), kaše (rýžová, pohanková, ovesná, jáhlová), kvalitní máslo, margarín, mléčné zakysané jogurty a nápoje, ricotta, cottage, bílý jogurt, acidofilní mléko, neslazené cereální vločky nepražené (pohankové, ovesné, grahamové… 30 - 40 g) bez přidaného cukru, plátkový sýr s nevysokým obsahem tuku (max. 30 % tuku v sušině, 10 g), občas vajíčko (variace z něho) - vhodné zakápnout olivovým olejem, šunka s vysokým obsahem masa (min 95 % masa, 1 - 3 plátky), tofu, různé oříšky a semínka (pozor - max. 1 polévková lžíce vysoký obsah kalorií v oříšcích), nepříliš sladké ovoce (vhodná jsou jablka, hroznové víno, borůvky, hrušky, občas banán), jako šťávy a juice - růžový grapefruit, citrusy, zelenina, když vstanete - vlažná voda, může být ochucená kapkou citronu.

Co nesnídat:

Sušenky - mají totiž skryté tuky a ještě navíc nasycené - pozor na televizní reklamy, lifestylový kouč Václav Krejčík radí, nevěřte všemu, tučné a roztíratelné sýry, plnotučné mléko, uzeniny a navíc uzeniny s nízkým obsahem masa a vysokým obsahem tuku a soli, bílé pečivo (pravidelně zakomponované do skladby jídla), dochucené jogurty, do jogurtů přidávaný glukózo-fruktózový sirup, doslazované marmelády, slazené nápoje a neředěné džusy, doslazované vločky a cereálie (pozor - cukr se přidává téměř všude, proto Krejčík doporučuje, aby lidé četli etikety).