Hana Cihlářová, která se soutěže účastní za Středočeský kraj, má už dole 6,5 kilogramu. Na začátku soutěže vážila celkem osmdesát. Cvičí poctivě a v jídle se hlídá. „Ale jsem ráda, že už jsou za mnou plesy a samé oslavy. Chlebíčky na stole se na mě smály a bylo těžké odolat," řekla pětapadesátiletá Hanka.

Ke kurzům jógy si aktuálně přidala také kurzy plavání, a tak bude pravidelně docházet do plaveckého bazénu. Na Velikonoce se chystá na návštěvu do Anglie, takže žertuje, že tam jede jenom na jedno pivo.

Pražská finalistka Kateřina Čelakovská také konzultuje svoje snažení s koučem Václavem Krejčíkem. Shodli se na tom, že bude ještě více cvičit. Ráno si dá třicet koleček sedů lehů a běhání po nábřeží Vltavy zdvojnásobí a také prodlouží na čtyřicet minut.

Díky delší době lépe připraví tělo na spalování. „Tenhle týden mi Václav doporučil, abych chroupala salát k večeři, včera jsem si k tomu dala ještě maso," povídá Katka, která není úplně zeleninový typ.

Václav Krejčík: Jak nepřepálit začátek close Václav Krejčík zoom_in Pokud člověk začíná hubnout, měl by si uvědomit, že se nejedná o dietu a pohyb na 1 až 3 měsíce, ale že se jedná o změnu životního stylu na trvalo. Proto změny, které člověk provádí v procesu hubnutí, mají být trvalého charakteru. S tímto vědomím, musí člověk do života zažadit přiměřený pohyb a stejně tak jeho intenzitu. Já bych doporučoval začít jednou - dvakrát týdně a takto vydržel stále.

Když nebudu cvičit 2x, půjdu nutně alespoň jednou týdně. To stačí. Ruku na srdce! Kdo vydrží cvičit celý život 3 až 6x týdně? Nikdo, a nebo to už také není v pořádku. A tak hledejte přiměřenost, která neobtěžuje život, ale současně věřte, že pohyb k životu patří, a proto se raději 2x týdně zvednu od televizních seriálů a jdu cvičit.

Je vhodné popřemýšlet, kde je možné ve svém denním životě vyhledat pohyb navíc. Jít domů po schodech, vystoupit o zastaváku tramvaje dříve, jít pěšky do práce, jít se psem na intenzivní procházku a tak dále. Dá se najít mnoho přírozeného pohybu, který bude fungovat.

close Logo reality show Fit s Deníkem. zoom_in Je vhodné dříve, než půjdete někam cvičit, si zjistit o svém instruktorovi, jestli je dobře vzdělaný a má odbornou kvalifikaci. Je hodně instruktorů, kteří cvičí jen tak, bez jakéhokoliv vzdělání, a to je cesta do pekla. Jsem zastáncem rozumného pohybu a mezi to řadím powerjógu, chůzi, lehký jogging, pilates, funkční trénink atd.

Když jednou týdně budete cvičit powerjógu, která protáhne a současně posílí a k tomu zvolíte aerobní aktivitu typu rychlé chůze, či joggingu – je to dokonalá kombinace. Na svých klientech jsem si ji vyzkoušel a vím, že tato kombinace výborně funguje. K tomu vědomé a zdravé jídlo a cíl se plní!