Naprostá většina nově nakoupených nebo upravených vozů má být nízkopodlažní. Příkladem je chystaná přestavba pětašedesáti tramvají T3R, ale i avizované nákupy pětadvaceti tramvají 15T a tří stovek dvanáctimetrových autobusů od společnosti SOR Libchavy, posvěcené nedávno Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.

Dopravní podnik obměňuje vozový park.

„Pražská MHD má být do roku 2025 zcela bezbariérová,“ připomněla smělý cíl DPP jeho mluvčí Aneta Řehková.

Pohodlnějším se nejspíš stane i cestování na Letiště Václava Havla. DPP už vypsal veřejnou soutěž na dlouhodobý pronájem velkokapacitních autobusů pro lepší dopravní obslužnost nejzásadnějšího dopravního uzlu, který doposud není s Prahou propojen rychlodráhou ani metrem.

Dopravní podnik obměňuje vozový park.

Letos má také pokračovat testovací experiment s tak zvaným parciálním trolejbusem, neboli elektrobusem, dynamicky dobíjeným z tramvajových trolejí. V následujících letech se bezbariérového přístupu dočkají i další stanice metra. Například Želivského, Pražského povstání, Radlická, Křižíkova či Jinonice.