S novým elánem se má úkolů chopit chystaná agentura, pro jejíž rozjezd je připraveno 15 milionů korun. Jejím úkolem bude nejen příprava propagačních materiálů či organizování press tripů pro novináře specializující se na cestovní ruch od nás i z ciziny, ale třeba i pořádání odborných konferencí.

Kraj chce přilákat více návštěvníků 

Má úzce spolupracovat s destinačními managementy působícími v jednotlivých středočeských regionech – a společně se nejen snažit přilákat více návštěvníků, ale také pro ně připravit takovou nabídku, aby přešli jednodenních cest k vícedenním pobytům. A v ideálním případě – aby k tomu měli nejen důvod, ale přímo takovou touhu!

Lze jen zopakovat: podobné cíle, o jakých se hovořilo už před osmi lety při vzniku STIS. Přesto je zde novinka: bez existence celokrajské „zastřešující" organizace by od příštího roku nebylo možné čerpat peníze z evropských fondů na podporu činnosti destinačních managementů.

Čtěte také: Středočechy trápí smog. Může dojít na omezení