„Pan ředitel (Marek Džuvarovský, pozn. red.) dostal od rady města za úkol připravit návrh optimalizace málo využívaných linek a obnovy vozového parku," řekl k tomu náměstek primátora Michal Kopal.

Co se týká hospodaření firmy, skončila za minulý rok ve ztrátě 3,1 milionu korun, o rok dříve to bylo 4,2 milionu. Z letošního rozpočtu byla pro dopravní podnik vyčleněna částka 35 milionů korun, ale podle opozice je pravděpodobné, že se bude částka opět v průběhu roku navyšovat.

Navíc v ideálním stavu není ani vozový park, který potřebuje obměnu. Řeší se tedy, kde získat potřebné finance na nové autobusy. V úvahu přicházejí finance z EU, určené na autobusy poháněné ekologickým CNG. „Musíme vyhodnotit, zda se nám takové autobusy vyplatí nebo koupíme klasické naftové," dodal náměstek Kopal.

Čtěte také: Hospodářské výsledky městských firem začínaly znaménkem minus