Cenově výhodnější by měla být cesta pro lidi nastupující v Kladně na Sítné. Nespokojeni jsou naopak ti, kteří autobusy cestovali za prací nebo vzděláním právě do Dejvic. Zbytek cesty musí nyní z terminálu ve Veleslavíně absolvovat pražskou dopravou a tudíž si připlatit. 

„Proč nelze uplatnit v kladenských autobusech kupony Pražské integrované dopravy? Proč jízdné z Kladna do Prahy na Veleslavín zůstalo při kratší trase stejné jako do Dejvic," ptá se například cestující Milena Šletrová.

Ukončení autobusové dopravy do Dejvic však nemohla ČSAD Kladno ani jiní přepravci ovlivnit. Rozhodnutí 
o zrušení této autobusové zastávky a jejím přesunu do Veleslavína přišlo ze strany Prahy.

Cena jízdného podle počtu projetých zón

Jak Kladenskému deníku řekl ředitel ČSAD MHD Kladno Ludomír Landa, některé linky (jejichž číslo začíná dvojkou) tohoto dopravce jsou součástí Středočeské integrované dopravy, nikoli Pražské integrované dopravy. Cena jízdného se odvíjí od počtu projetých tarifních zón, k jejichž změnám s přesunutím konečné do terminálu ve Veleslavíně nedošlo.

Jiné (začínají pětkou) jezdí podle kilometrických tarifů stanovených dopravcem. „Lidé, kteří těmito autobusy cestují, mají nyní levnější jízdné ze stanice na Sítné," poznamenal ředitel Landa. „Začíná se uvažovat o zařazení okolí Prahy do jednotné metropolitní dopravy, ale to je zatím otázkou budoucnosti," konstatoval.

Podle něj je pro cestující pozitivní, že je nyní doprava do Prahy plynulejší, například proto, že pro autobusy je v Evropské ulici vymezen jízdní pruh. Linka A57 byla posunuta v Kladně až do zastávky Energie v Rozdělově, navíc stejně jako linka A55 obsluhuje i stanici nedaleko vlakového nádraží Kladno-město. Linka A22 zase celodenně staví u Obecního úřadu Lidice, nově byla zařazena do pravidelného provozu zastávka Běloky.