Příští týden přivítá první návštěvníky Hop Arena s pěti desítkami trampolín. Prostory si od majitele Čestlických trhů, podnikatele v potravinářství a cestovním ruchu Milana Schejbala, pronajala společnost Trampoline Investment. Její Hop Arena je podle spolumajitele Václava Kubečka franšízou americké skupiny Summit.
Skákej jako o život v největším trampolínovém centru v České republice tak láká návštěvníky Hop Arena. Nabídne 12 atrakcí jako třeba Cesta Ninja bojovníka, Basketbal nebo Vybíjená na trampolíně. Pro děti do pěti let bude vyhrazené takzvané batoliště.

Nový zábavní areál sídlí v těsné blízkosti Funparku Žirafa, kam míří hlavně rodiny s malými dětmi z okolních obcí či houstnoucích sídlišť novostaveb v Uhříněvsi či Měcholupech. „Nechceme si s Žirafou konkurovat. Chceme bavit ty starší, zaměřujeme se spíš na věkovou kategorii 15 a výš,“ vysvětluje Václav Kubeček, jednatel firmy Trampoline Investment.
Nejen nákupy, ale i využití volného času
Podle odborníků na trh maloobchodních nemovitostí má Hop Arena v této lokalitě šanci uspět. „V poslední době je patrný posun od dětských center pro nejmenší ke starší klientele,“ říká Martin Kubín konzultant poradenské společnosti Cushman & Wakefield.
„Lidé čím dál častěji hledají v rámci obchodních zón nejen možnosti nákupu, ale i využití volného času. Rozvoj těchto služeb se neustále rozvíjí, a to jak z pohledu konceptu, tak i cílové skupiny. Z důvodů velkých nároků na plochy za rozumný nájem se tyto koncepty soustředí do tzv. nákupních parků či na okraj obchodních zón,“ popisuje Kubín.

Firma Trampoline Investment, kterou vyšla investice do první Hop Areny zhruba na 40 milionů korun, už uvažuje o další expanzi. „Rozjíždíme a plánujeme vybudovat v příštím roce další arény v České republice a na Slovensku,“ doplnil Kubeček.
Hala, v níž trampolíny vystřídají prodejce farmářských produktů, se od okolních komerčních objektů odlišuje architekturou připomínající horský styl. Původním majitelem byla rakouská skupina Kastner & Öhler, která v Česku provozovala síť prodejen Gigasport. V roce 2012 však řetězec ukončil po 15 letech své působení na tuzemském trhu a své nemovitosti postupně rozprodal, jako poslední v roce 2016 právě čestlickou halu.
