Výjimečně populární byla i jeho filmová podoba v hlavních rolích s Meryl Streepovou a Piercem Brosnanem.

V českém divadelním nastudování, které získalo od majitelů licence souhlas k vlastnímu scénografickému řešení (Radek Havlíček), návrhům kostýmů (Roman Šolc) i českým textům (Adam Novák) původně anglicky zpívaných písniček, odvedli kvalitní práci Alena Antalová (Donna) a Jiří Langmajer (Sam) – více než po pěvecké stránce jsou však přesvědčivější coby činoherci.

Lépe si s intepretací náročných songů poradili Petra Vraspírová (Sophie), Hana Křížková (její Rosie je mimořádně zábavná!), Radka Fišarová (Tanya) a Tomáš Smička (Sky). Škoda jen, že předloha nenabízí aspoň trošku větší pěvecké příležitosti pro postavy Billa a Harryho, které na premiéře ztvárnili Petr Kolář a Tomáš Trapl, jenž na poslední chvíli zaskočil za nemocného Pavla Vítka.

Velkoryse pojatý projekt

Pražská Mamma Mia! si jistě zaslouží pozornost – velkoryse pojatému projektu, jehož režie se chopil Antonín Procházka a živá hudba v něm zní pod taktovkou dirigenta Dalibora Kaprase, by ale možná více vyhovovalo trošku menší jeviště. To v Kongresovém centru bylo přece jen zamýšleno pro jiné účely – účinkující tedy mají co dělat, aby jej „utáhli" a uběhali. Když si to divák uvědomí, odpustí jim i chybičky intonačního rázu, které lze navíc postupem času spolehlivě vychytat.

Muzikál s hity skupiny ABBA situovaný na malý řecký ostrov, kam v předvečer své svatby pozve Sophie, v touze poznat svého pravého otce, tři muže, kteří se před dvaceti lety mihli životem její matky Donny, bude uváděn do června roku 2015. Dodnes přilákal více než sedmdesát tisíc diváků, kteří si koupili vstupenku. 

Čtěte také: Zpěvák Petr Kolář: Po muzikálu Mamma Mia! do toho šlápnu