Příchozí tak získali neopakovatelnou možnost volného pohybu po celém prostranství a kulinářské speciality mohli vnímat všemi smysly. Nechyběly kuchařské osobnosti, ani novinky z oboru. Veřejnost i profesionálové se dozvěděli zajímavosti o digitalizaci gastronomie, mezinárodní kuchyni, možnostech hotelových řešení, institucionálním stravování a fastfoodových konceptech. Otevřené byly opět i pop-up restaurace.

„Gastronomie je nedílnou součástí kultury každé země a v České republice tomu není jinak. V gastronomii můžeme stavět na tradicích, ale také experimentovat. Díky gastronomii každý z nás zažíváme příjemné chvíle a my v makro máme podporu gastronomie jako poslání. Věřím, že se festival stal opět jedinečnou platformou, která má sílu pohnout s kvalitou české gastronomie. Na projektu s námi spolupracují významné osobnosti české gastronomie, vycházející hvězdy tohoto oboru, instituce, asociace a dodavatelé,“ zdůraznila vedoucí projektu a marketingová ředitelka Makro ČR Lenka Slezáková.