Skupina Unibail-Rodamco-Westfield v pondělí oznámila uvedení značky Westfield na kontinentální evropský trh. Společnost, pod níž spadá v metropoli ještě velká obchodní centra na Zličíně a Černém Mostě (a další chce stavět nad stanicí metra Vltavská v Bubnech), si vybrala mezi deseti „vlajkovými“ nákupními centry této expanze právě i Chodov.

Značka Westfield sdružuje maloobchodní, volnočasové, zábavní a gastronomické podniky pod jednu střechu třeba v Londýně (Stratford City) či ve Spojených státech amerických (například World Trade Center v New Yorku). Australskou firmu loni koupila francouzská Unibail-Rodamco za více než 341 miliard korun.

„Značka Westfield je vyhlášená tím, že poskytuje svým návštěvníkům zážitky vynikající ve všech ohledech, od opravdu širokého spektra obchodů pro koncové zákazníky včetně vysoce kvalitních služeb až po koncerty a jiné zábavní akce,“ píše koncern v tiskové zprávě. Podle firmy aktuální akvizice vychází vstříc současnému trendu, kdy stále více zákazníků touží po komplexním zážitku při nakupování. A Centrum Chodov takové nároky splňuje.

Skupina URW láká Čechy na to, že v centrech Westfield ve světě vystoupovala třeba Lady Gaga nebo se tam uskutečnila například premiéra filmu Iron Man 2. Společnost se rovněž snaží budovat silné pouto mezi nákupními centry a místními komunitami.