Úspěšní podnikatelé

„Byl to unás docela nový sortiment. Umožnily použít jiné grafické výrazy než obyčejné igelitky, a tomě nakonec přivedlo na myšlenku‚ hlavně tašky,apakmožná to ostatní’,“ vzpomíná podnikatelka a dodává: „Dnes ale máme v nabídce znovu například šanony.“ Řadu let se paní Eva Haluzová pokoušela prosadit s hravým, ale komplikovaným spojením HART – Hledáte Atraktivní Reklamní Tašky. Slovní hříčka se ukázala málo čitelná, a tak se paní Eva rozhodla značku zjednodušit. Od roku 2004 je firma se stabilní pozicí na trhu pod názvem HART tašky. „I nás stejně jako jiné podnikatele postihla povodeň.

U papírového zboží se ale musíte rozloučit takřka se vším,“ vzpomíná smutně na rok 2002 podnikatelka. Právě v tédobě rozjížděla vlastní výrobu s možností různých variant výseků v Berouně. Administrativa zůstala na Smíchově, jen se přestěhovala „kousek“ dál od Vltavy. Až do roku 2005 vazba Beroun – Smíchov běžela jako dobře namazaný stroj. Pak se ale změnil majitel objektu, v němž sídlila firma i mezisklad, a nezbylo než se přestěhovat znovu. „Teď máme vzorkovnu a sídlo v budově MBC v Holešovicích a objednané zakázky expedujeme rovnou z Berouna,“ říká paní Eva. Dnes jsou reklamní papírové tašky běžným a žádaným artiklem. Poptávky se mění s ročním obdobím, probíhají různé módní vlny. „Právě vlastní výsekový stroj až do formátu B1 nám umožňuje širokou škálu kreativních řešení. Vyvíjíme vlastní vzory, ale vyhovíme i návrhům zákazníků,“ podotýká s pýchou paní podnikatelka. „Když pak ještě tašku potisknete, vznikne docela hezký obal,“dodávápaní Haluzová. Není problém potisknout tašku ze všech stran, k tomu slouží ofsetová tiskárna. „Poslední dobou roste poptávka po taškách na víno. Koho by napadlo před pár lety, že se budou lahve vína nosit v papírových taškách?“ ptá se paní Eva a sama si odpovídá: „Stejně jako mě před pár lety nenapadlo, že budeme mít obchodní zastoupení na Slovensku.“