Pronájem aut probíhá přes aplikaci v mobilním telefonu. Auta je nyní možné si půjčit v tzv. servisní zóně, která v současnosti pokrývá Prahu 1 a 2 a vnitřní části obvodů Prahy 3 až 10. Celkem má zóna 35 kilometrů čtverečních a uživatelé se pak musí do ní opět vrátit.

Na rozdíl od klasických autopůjčoven nemá služba centrální místo, odkud je vozy možno půjčovat a poté vracet. Zájemci o pronájem v aplikaci vidí, kde se nachází volné vozy, jaký je stav jejich baterie a tedy i dojezd. V případě měsíčního předplatného 99 Kč zákazník jezdí za šest Kč za minutu, jinak jezdí za 7,8 Kč za minutu. Parkování v rámci pronájmu vyjde na 50 haléřů až 1,50 Kč za minutu.

GreenGo vstoupila na český trh s tříletou zkušeností z Budapešti, kde provozuje 300 aut a její služby využívá několik desítek tisíc pravidelných klientů.

Sdílení elektrických dopravních prostředků v Praze nabízí i společnost re.volt, která se zaměřuje na elektrické koloběžky a skútry, ale nabízí i elektromobily. Cestou hybridních Toyot pak šla společnost Anytime, která v metropoli působí od loňského roku. Celkem je v Česku přes 1000 sdílených aut. Vozy nabízí i další firmy jako Car4Way, Autonapůl nebo Ajo.cz.

Škoda Auto loni na podzim oznámila, že letos plánuje spolu s mateřskou automobilkou Volkswagenem nabízet v Praze sdílení elektromobilů pod značkou WeShare. V nabídce by měl být první elektrický model Škody Citigo iV. Službu WeShare už Volkswagen spustil v Berlíně, kde využívá elektrický model Golf.