„V Praze už jsme takových proměn realizovali několik, ale jsem rád, že náš tým dostal tuto trofej z Cannes právě za náš market na Andělu. Tohle Manifesto vznikalo za nejhorších možných okolností, ale ani těmi jsme se nenechali odradit a udělali jsme všechno pro to, abychom kvalitu zážitku posunuli o kus dál a se zřetelem k udržitelnosti,” uvedl krajinářský architekt Martin Barry, zakladatel Manifesta.
Koncept Manifesta využívá prostory na stavebních parcelách, které se souhlasem majitele obsazuje do té doby, než začnou stavební práce. Nějakou dobu tak známé kontejnery s nabídkou jídla ze všech koutů zeměkoule sídlily mezi Florencem a Masarykovým nádražím, kde vzniká developerský projekt Masaryčka a Florenc 21.
Od září 2021 market využívá opuštěnou proluku Na Knížecí a právě za tento počin přišla v Cannes cena. MAPIC je celosvětové setkání, které propojuje reality, pohostinství a restauratéry, hotely, zábavní průmysl a maloobchod.
„Cena jen o málo předchází dalšímu milníku pro značku Manifesto, otevření největšího evropského food hubu na Potsdamer Platz v Berlíně ještě tento měsíc,“ uvedla mediální zástupkyně Manifesta Klára Olivová.