Nadace BigBoard podpořila současnou komunikační kampaň Armády České republiky více než dvěma sty venkovních ploch v rámci celé ČR a pražského metra.

„Naše firma a tedy i naše nadace podporují armádu dlouhodobě. Už v minulém roce jsme se zapojili do úspěšné náborové kampaně a poskytli armádě 70 venkovních ploch. Současnou kampaň chápeme jako naše poděkování armádě, ale především chceme ukázat, že armáda je jednou z mála složek státu, která profesionálně a na velmi vysoké úrovni zvládá každý úkol, který je jí svěřen,“ řekl předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa.

Kampaň má podle tvůrců ukázat, že armáda je aktuálně i jedním z klíčových prvků státu v boji proti nákaze covid-19. 

Skupina BigBoard komunikačně podporuje aktivity AČR dlouhodobě, podílela se na více komunikačních kampaních armády a před několika lety stála i u zrodu Asociace pro podporu aktivní zálohy. V minulosti pomáhala i vojákům, kteří utrpěli zranění v zahraničních misích s návratem k běžnému životu po propuštění z nemocnice.

Iniciativu ocenilo i velení Armády ČR. „Děkujeme za už druhou kampaň a podporu Armády České republiky. Ceníme si toho,“ uvedl náčelník Generálního štábu AČR armádní generál Aleš Opata.