PCT je městská organizace s rozpočtem kolem 30 milionů korun, která se stará o cestovní ruch. Původně se jmenovala Pražská informační služba. „Od vítěze soutěže se očekává modernizace destinační značky pro propagaci hlavního města Prahy v oblasti cestovního ruchu pro období 2017 až 2019 zejména do zahraničí," uvedla Hrubá. Vítězná agentura se bude podílet mimo jiné na vizuální podobě marketingových kampaní organizace Prague City Tourism, tvorbě na sociálních sítích a podobě suvenýrů.

Pod organizaci spadá i kongresová turistika 

Organizace používá současnou grafickou podobu od roku 2013, kdy ji oficiálně představila. Hlavní důraz klade na emoce, se kterými si turisté Prahu mají spojovat. K tomu zvolila použití jednak anglického sloganu Pure emotion (Ryzí emoce) a zároveň řadu citoslovcí.

PCT provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Organizace rovněž prodává mapy, upomínkové předměty a dalších produkty.

Čtěte také: Peníze z vody by měly téct do pražské pokladny