„Společnost postupuje podle dlouhodobé strategie, kterou jsme nastavili a která se zaměřuje na rozvoj všech čtyř hlavních divizí služeb – těžké údržby, traťové údržby, údržby komponentů i podvozků. Ekonomické výsledky i zájem o vysoce kvalitní služby ze stran aerolinek potvrzují, že je nastaven správný směr. Investice do výstavby nového hangáru, speciálních strojů, IT technologií, podvozkových sad, ale i do vybavení další stojánky pro těžkou údržbu jsou klíčové pro zvyšování konkurenceschopnosti na trhu údržby letadel,“ uvedl v tiskové zprávě Václav Řehoř, předseda představenstva společnosti Letiště Praha, která je akcionářem CSAT.

Vybudováním prostor naproti stávajícímu hangáru F se zvýšila na ruzyňském letišti kapacita také pro těžkou údržbu letadel. Podle tiskové mluvčí Kateřiny Pavlíkové za loňský rok provedli pracovníci CSAT přes 120 těchto revizí pro celou řadu aerolinek. Do nového hangáru se vejde jedno letadlo typu Boeing 737, Airbus A320 Family nebo ATR. Jeho stavba byla zahájena v září 2017 a dokončena na jaře letošního roku. „Po kolaudaci a schválení provozu Úřadem pro civilní letectví byl nový hangár postupně zaváděn do provozu. Během náročné letní sezóny tak již úspěšně prošel zkušebním provozem,“ oznámila mluvčí Pavlíková.

Podle Pavla Haleše, předsedy představenstva Czech Airlines Technics, na pražském letišti poskytuje firma služby 85 procentům leteckých společností - od pravidelných i nepravidelných až po vládní lety. „V tomto segmentu se také staráme o mnoho typů letadel – úzkotrupé i ty široktrupé,“ sdělil Haleš. Do prostor pro údržbu větších letadel mohli nyní výjimečně nahlédnout novináři a fotografové.