Nejposlouchanější stanicí Českého rozhlasu je Radiožurnál, který obsadil celkové čtvrté místo s 835.000 posluchačů, což je o 6000 více než v předchozím období. Radiožurnálu se daří především v ranních hodinách, kdy je druhou nejposlouchanější stanicí za Impulsem, večer pak klesá až na čtvrté místo a naopak na první příčku se dostává Evropa 2.

Mezi regionálními stanicemi zůstává na prvním místě Rádio Blaník, kterému klesla poslechovost o 8000 na 636.000 posluchačů. Na sdíleném druhém a třetím místě jsou Rádio Beat a Country Rádio s 232.000 posluchači. Beat si pohoršil o 23.000 lidí, Country o 7000.

Čisté investice do rozhlasové reklamy ve 2. čtvrtletí po slevách, barterech a partnerstvích vzrostly meziročně o 3,5 procenta na 486,1 milionu korun. Zvýšila se útrata za reklamu týkající se prodeje aut, spotřební elektroniky, maloobchodu a kultury, naopak klesalo stavebnictví a zemědělství. Celkový objem inzerce kontinuálně roste, což by mělo pokračovat i ve třetím čtvrtletí.

Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse společností Lagardere a Media Bohemia s podílem 51 procent, následuje Radio United se stanicemi jako Beat, Country Rádio nebo Kiss s 24 procenty a Český rozhlas, který má 23 procent.

Týdenní zásah rádií se zvýšil o 0,2 procentního bodu na 85,2 procenta populace. Týdně rádia poslouchalo téměř 7,5 milionu Čechů. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,07 stanice.