„Donedávna bylo naší filozofií decentralizovat marketing. Jinak řečeno, vedení Bati mělo v každé zemi dost velké pravomoci dělat, cokoli chtělo. Což mělo za následek, že na spoustě trhů máme zcela rozličné postavení. Rozhodli jsme se proto sladit marketing, abychom měli všude stejnou image," uvedl Bata.

Čtěte také: Nová část pražského OC Chodov se otevře za půl roku

Nejmlaší z klanu Baťů se narodil v Kanadě 

V marketingu chce nyní firma sázet i na slavnou historii značky, která byla podle mladého Baty doposud poněkud opomíjena. „Znovu začínáme mluvit o našem dědictví, o příběhu naší značky, který je unikátní… Lidé ve společnosti to berou jako něco normálního. Teď je ale načase ho sdílet a zviditelnit," míní Bata.

Nejmladší z klanu Baťů se narodil v Kanadě, žil ale také ve Švýcarsku, Velké Británii, kde vystudoval nejprve střední školu ve skotském Etonu a následně absolvoval studia politologie na Univerzitě v Edinburghu. Mezitím pobýval nějakou dobu v Mexiku, pak si zaskočil na pár měsíců do Prahy a poté odjel na několik let do Jižní Ameriky. Podnikatelské zkušenosti nezískával jen v rámci rodinného podniku. Ještě před nástupem na univerzitu pracoval jako stážista i ve společnostech Nike a HM, napsaly LN.