Kavárna nabízí místa u stolečků pod kupolí zdobenou malbami a sochami slavných českých tvůrců, další místa jsou v uzavřeném prostoru. Interiér kavárny vychází z podob dalších provozoven indického řetězce. Kavárna nemá své WC a její návštěvníci musejí použít toalety u příchodu k vlakům.

Vnitřní kavárna je vybavena nábytkem, který odkazuje ke známým kouskům designérů 20. století. Jsou v něm třeba křesla připomínající slavnou a dodnes vyráběnou Barcelonu Ludwiga Miese van der Rohe, jimiž je vybavena i brněnská vila Tugendhat. Ve Fantově kavárně však je kožené polstrování křesla posazeno na konstrukci dřevěné, nikoli ocelové, jak je tomu u originálu.

Řetězec Café Coffee Day má po celé Indii více než 1450 kaváren. V Česku má provozovny zejména v obchodních centrech, Fantova kavárna je jeho desátou pobočkou v tuzemsku. „Kavárna ve Fantově budově je naše první provozovna umístěná v tak jedinečné historické lokalitě v České republice. (…) Spojují nás naše dlouhé tradice, neboť již více než 150 let se věnujeme pěstování špičkové kávy," uvedl při otevření kavárny Bharat Gowda, člen představenstva Café Coffee Day.

Fantova budova

Hlavní nádraží v Praze je kulturní památkou. Kavárna byla původně odjezdová hala, později sloužila jako místo k posezení při čekání na vlak, ale je i památkou na architekta historické budovy nádraží Josefa Fantu. Je charakteristická vysokou kupolí, jejíž stěny zdobí typické secesní motivy i sochy připomínající česká města, do nichž v době vzniku nádraží vedla dráha z Prahy. Interiéry vyzdobili sochaři Stanislav Sucharda a Ladislav Šaloun.

Italská společnost Grandi Stazioni prostory nádraží opravuje od prosince 2006. Ve vstupní hale vystavěla nové odbavovací centrum, eskalátory, výtahy a řadu obchodů. Výměnou za rekonstrukci nádraží získala od Českých drah možnost budovu komerčně využívat po dobu 30 let. Na jaře požádala o prodloužení lhůty na obnovu Fantovy budovy, jež měla být hotová v říjnu 2016.

„Zatím jednáme, je třeba najít novou náplň pro využití budovy, která se po otevření nové budovy v 70. letech nepoužívá," řekl dnes ČTK mluvčí firmy Martin Hamšík. Dokončení oprav Fantovy budovy je podle smlouvy z roku 2003 podmínkou pro prodloužení pronájmu prostor nádraží italské společnosti o dalších 20 let.