Návaznost na internetový knižní obchod

Empresa chce navázat na projekt vlastního knižního internetového obchodu knihy.tyden.cz, který provozuje od poloviny loňského roku.

"Vstup na knižní trh je součástí našeho plánu organického růstu naší mediální skupiny. Díky vlastnímu knižnímu e-shopu známe vkus českých čtenářů a zároveň disponujeme kvalitním obsahem a zkušenými autory. Vlastní knižní produkce je tak pro nás logickým krokem," uvedl Soukup.

Vydavatelství se o knižní trh dlouhodobě zajímá.

"V knižních edicích Mladý svět, Edice Sedmička a Edice Kamarád budou vycházet především knihy z oblasti společnosti, historie a životního stylu. Souběžně pak budeme využívat i obsahové příležitosti jak našich kmenových autorů, tak samozřejmě využijeme i možností, které nám z tohoto pohledu nabízí naše partnerství s investiční skupinou CEFC," doplnil Soukup.

Vedením knižní divize je pověřen současný šéfredaktor časopisu Interview Miloš Kozumplík.

Vydavatelství bude mít výhradního distributora

Výhradním distributorem je společnost Bookretail, jež vyjednala zalistování knih u všech českých knihkupců. Prodej bude probíhat i na partnerských knižních e-shopech.

Vydavatelství Empresa Media vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV.

Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, časopis FAKTOR S, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.