Aplikace je k dispozici pro nejrozšířenější operační systémy Android, iOS, BlackBerry a Windows. Pražská pobočka Chèque Déjeuner vyvinula unikátní mobilní aplikaci, díky které uživatel platí za služby přímo přes mobilní telefon s využitím „elektronické benefitní poukázky" respektive kreditu od zaměstnavatele.
Výhodou pro zaměstnavatele je jednoduchá správa, stálý on-line přehled i úspora nákladů, zaměstnancům moderní technologie v jejich chytrých telefonech umožňuje surfovat po nabídkách na internetu a rovnou za ně mobilem i zaplatit. Mobil tak supluje nejen tištěnou benefitní poukázku, ale i platební kartu.
Od ledna začal ostrý provoz s klienty
Od října minulého roku byl v provozu pilotní projekt e-benefitních poukázek a od ledna začal ostrý provoz s klienty. „V tuto chvíli jsou to řádově tisíce uživatelů, tedy koncových zákazníků - zaměstnanců společností - kteří e-benefity reálně využívají. Podle zájmu našich klientů předpokládáme do konce letošního roku kolem 30 tisíc uživatelů," uvedl Miroslav Albrecht, ředitel pro vývoj služeb Chèque Déjeuner Praha.
Chèque Déjeuner na základě průzkumů trhu nabídla klientům nejdříve elektronickou verzi benefitních poukázek, kde se dá předpokládat, že není takový tlak na extrémní rychlost „odbavení" hostů. "V okamžiku, kdy v restauraci u stolu chtějí najednou platit čtyři hosté, není mobilní aplikace majiteli restaurací příliš vítaná.
Je při současné technologické úrovni závislá na kvalitě pokrytí mobilního operátora i na úrovni signálu či kapacitě v daném místě restaurace. Například v lékárně, když chce zákazník zaplatit elektronickou benefitní poukázkou, jde o poměrně rychlé řešení vzhledem k očekávání majitele lékárny, majitele benefitní poukázky i ostatních zákazníků stojících ve frontě za ním. Naopak v restauraci je extrémní tlak především na rychlost odbavení," řekl Miroslav Albrecht.