Vzhledem k tomu, že tržby výrazně překročily průměrný měsíční standard je zřejmé, že zákazníci si i v době zimních měsíců oblíbili nakupovat jarní a letní sortiment, a to zejména z toho důvodu, že potřebné produkty získají za výhodné ceny. Jednoduše Češi milují slevy i v sortimentu zahradní techniky, nábytku, bazénů a své nákupy tomu podřizují.

Slevy jsou stále oblíbené

„Zimní slevovou akci jsme spustili poprvé již v roce 1997. V letošním roce jsme ji standardně zopakovali. Je evidentní, že pro mnoho zákazníků jsou tyto slevové akce možností, jak za výhodné ceny nakoupit potřebnou zahradní techniku či bazény pro svoje rodiny a ušetřit tak v rodinném rozpočtu peníze ", říká generální ředitelka společnosti Mountfield Jana Moravová.

Nenechte si ujít: Počet diváků menšinových cizojazyčných kanálů se zdvojnásobil

Kromě tržeb během zimní slevové akce Mountfield zveřejnil i zajímavá prodejní čísla jednotlivých produktů za posledních pět let.

Lidé na zahrádkách nešetří

Z uvedených informací vyplývá, že Češi si na své zahrady v průběhu 5 let pořídili u Mountfieldu například 1.150 tisíc ks nábytku, 750 tisíc nadzemních bazénů (480 tisíc ks bazénů Swing, 230 tisíc ks bazénů Azuro a 40 tisíc ks luxusních zapuštěných bazénů), 528 tisíc sekaček, 38.500 ks traktorů, 212 tisíc ks pil a 96 tisíc plynových grilů.

Pokud vyjdeme z všeobecně známého faktu, že Mountfield v segmentu zahradní techniky a bazénů pokrývá až 40% trhu v České republice, výše uvedená čísla poukazují na vysokou koupěschopnost obyvatel, nad kterou žasnou všichni největší výrobci zahradní techniky a bazénů v Evropě.

Přečtěte si: Část daně z tabáku a alkoholu má jít na nemocnice, plánuje ministr Ludvík