I tam se tvořily kolony, které se po odstranění havarovaných aut jen pozvolna rozjížděly ještě hodinu před polednem. A dotýkaly se nejen řidičů, ale i cestujících v autobusech hromadné dopravy.

V důsledku dopravního kolapsu se jízdní řády na řadě linek zajíždějících do postižených oblastí staly pouhou informativní příručkou – a to bohužel i v místech poměrně vzdálených od místa nehody; třeba na Spořilově, Jižním Městě či Černém Mostě.

Čtvrt hodiny před osmou se asi 200 metrů za Barrandovským mostem ve směru jízdy na Štěrboholy srazilo v levém jízdním pruhu pět aut. Nehoda se obešla bez zranění.

Třebaže úsek nezůstal zcela neprůjezdný, havárie si vyžádala citelná dopravní omezení včetně regulace vjezdu do tunelu Mrázovka od Vrchlického ulice a do Strahovského tunelu ve směru od Patočkovy. Uzavřeny byly i nájezdy na Barrandovský most včetně příjezdu ze Strakonické a Dobříšské ulice ve směru od Radlické.