Kombinace těchto dvou obrazů totiž tvoří reklamu na tu zmíněnou pilu. Z billboardu na mě křičí nejen na okraji Prahy, ale i v dalších koutech naší země. Už samotné spojení se snad každému musí jevit více či méně tupé, vše ale ještě podráží slogan „Přeřízneme vše na míru.“ Je mi jasné, že pár vyhraněných maskulinních typů je možná nadšených a přemýšlí, co že by si mohli nechat nařezat, já však nikoli a nemusím být ani zženštilý, ani puritán, aby mi to zkrátka připadalo blbé. A to je jen špička ledovce, podobně trapných reklam a billboardů jsou desítky a jen několik zrnek v nepřeberném množství dokáže pobavit a zaujmout. Ještě jeden příklad za mnohé. Nedávno jsem byl na ulici lapen a věnoval jsem deset minut hodnocení reklamy, která má jít na trh. Jednalo se o produkty jedné banky, otázek bylo mnoho, odpovědi snadné. „Zaujala vás reklama? „Ani trochu.“ Co se vám na ní nejvíce líbí? „Asi ta bonboniéra, kterou si nakonec odnesu.“

lukas.marek@denik.cz