Hlavně ale přišli podpořit galerii Artwall, jejiž činnost byla podle organizátorky happeningu Markéty Dolejšové nuceně ukončena před více než rokem.

Praha tak reagovala na výstavu „Kolektivní identita“ výtvarné skupiny Guma Guar. Ta se trefovala do nepřiměřeně nákladné olympijské propagační kampaně, hrazené z veřejných prostředků. Stojí za ní obecně prospěšná společnost Praha Olympijská.

Nejistou budoucnost galerie vnímali všichni účastníci, kteří pod kyvadlem postavili symbolickou zeď z lega.

Magistrát hlavního města Prahy defacto znemožnil fungování galerie na základě pozoruhodné skutečnosti. Umělci z Guma Guar použili na vystavovaných exponátech logo a slogan Prahy Olympijské. To úředníci považovaliza porušení zákona na ochranu zaregistrovaného loga.

Příznivci umění se ale nechtějí snadno vzdát a už před časem sepsali petici na záchranu Artwall pod metronomem. Podepsalo ji bezmála osmnáct set lidí včetně vedoucího ústavu pro dějiny umění filosofické fakulty Univerzity Karlovy Jana Royta.