Rozšíření prostor umožnilo, aby své výrobky zájemcům nabídlo 330 tvůrců

Nechyběl ani doprovodný program včetně open air koncertů, divadel pro děti, dětského koutku, chill out zón a občerstvení. Kromě široké nabídky autorských předmětů si mohli milovníci designu pořídit i něco z limitovaných e­dic.

Dvacítka vybraných tvůrců vytvořila podle vizuálního stylu letošího podzimního Dyzajn marketu, který měl podobu mentolově zelených kosočtverců, speciální edici výrobků. K dostání byly pouze na podzimním Dyzajn marketu a šlo o kabelky, batohy, šperky, obaly na knížky, diáře, sukně, šaty či kolo.

Na piazettě i na ostrově doplnily možnost nakupování módní přehlídka, dětské divadlo Mime Prague nebo koncerty, na nichž vystoupí třeba Midi lidi, Circus Ponorka či Nylon Jail.