„Vedení HC Slavia Praha se distancuje od projektu motivačního fondu pro hráče. Došlo ke komunikaci marketingu s PR agenturou, ale následné zveřejnění původně jinak zamýšleného projektu nebylo klubem odsouhlaseno, ani nedošlo k uzavření žádného smluvního vztahu nebo objednávky. Vážíme si podpory fanoušků, kteří stojí za naším klubem," stojí v oficiálním prohlášení klubu z Edenu.

Poškození klubu

„Něco takového je nepřípustné, protože my takto hráče nepotřebujeme motivovat. Oni sami vědí, o co hrají a za co hrají. Považuji celou záležitost za nehoráznost, která náš klub v této době poškozuje a odmítám jakékoliv spojení s tímto projektem," uvedl majitel klubu Vladimír Pitter.

Nepochopení záměru

„Velice nás mrzí reakce na tento projekt, ale došlo k nepochopení záměru mezi HC Slavia Praha a PR agenturou, která projekt zajišťuje. Projekt byl původně zamýšlen úplně jiným způsobem, než jak bylo prezentováno. Měl být tmelícím prvkem pro všechny příznivce a fanoušky hokejové Slavie. Je mi moc líto, co se stalo, a tímto bych se chtěl všem slávistickým fanouškům omluvit," dodal marketingový manažer Petr Buršík.

V hokejové Slavii skončil marketingový manažerV hokejové Slavii skončil marketingový manažer Petr Buršík kvůli projektu, v kterém se měli fanoušci podílet na prémiích pro hráče za případné udržení v extralize. Majitel Slavie Vladimír Pitter tak reagoval na to, že byl motivační fond spuštěn bez souhlasu vedení. U fanoušků projekt vyvolal hodně negativních reakcí.

„To, jak vyzněl celý projekt, který byl spuštěn provozovatelem portálu v podobě, v jaké se objevil na veřejnosti, bez souhlasu vedení HC Slavia Praha, považuji za zásadní lidské selhání jedince, které poškozuje jméno klubu, vedení a v neposlední řadě hráčů. Proto jsem se rozhodl s okamžitou platností odvolat z funkce marketingového manažera HC Slavia Praha Petra Buršíka, který dnešním dnem přestal působit v našem klubu," uvedl ve čtvrtek Pitter v tiskové zprávě.

Projekt nazvaný „Zachraň klub HC Slavia Praha" s podtextem „Podílej se na záchraně HC Slavia Praha a nenech ji padnout po dvaceti dlouhých letech v extralize", byl založen s myšlenku výběru částky s cílovou metou 400 tisíc korun. Ta měla být použita jako odměna pro tým v případě udržení v soutěži.