„S rapidním nárůstem průměrné domácí návštěvnosti v první sezoně po přesunu z Holešovic do O2 areny jsme byli spokojeni, ale věřili jsme, že pro další ročník se můžeme dostat na ještě lepší čísla. Touhu dostat se k hranici osmi tisíc jsme avizovali již před sezonou a jsem nesmírně rád, že se nám povedlo tuhle metu ještě překročit. Je to parádní číslo," neskrývá spokojenost sparťanský šéf Petr Bříza.

Čtěte také: Kouč Hadamczik očekává opakování loňského finále Liberec - Sparta

Cíl byl splně a ještě překročen 

S velkým úspěchem se setkávala především akce Sparta vzdává hold, v jejímž rámci se hrálo na počest členů záchranných složek. Ti dostali několik tisíc vstupenek a tak se hrálo i v základní části před více než čtrnáctitisícovou návštěvou.

Během jednoho víkendu se tak stalo, že páteční duel s Olomoucí sledovalo 14 300 diváků a o dva dny později přišlo na Chomutov o 8 tisíc méně. „Akce Sparta vzdává hold, Sparťanská krev, Ježíšek a další jsou našimi dlouhodobými projekty, na které jsme velmi hrdí. Nejedná se jen o hokejový svátek, ale i o události, které mají přesah do běžného života," těší Břízu.

Na play-off bude plno až po střechu 

Loňské tažení Sparty až do finále extraligy, kde padla s Libercem, bylo divácky taky mimořádně atraktivní a domácí průměr v play-off měli Pražané dokonce 12 664 diváků. A v tomto duchu se bude pokračovat i nyní. Za čtvrtfinálového soupeře mají totiž sparťané Brno, tedy tým, se kterým je to vždy vyhecované na ledě i v hledišti. To bude pořádně zaplněné, protože spodní sektory jsou beznadějně vyprodané a fanoušci, kteří s nákupem vstupenky doposud váhali, mají k dispozici horní sektory. Celková kapacita činí 17360 míst.

„Do středečního večera bylo možné koupit vstupenky pouze na pokladnách O2 areny a v našem zákaznickém centru, nyní je možné je pořídit všude, na internetu i na pobočkách Ticketportalu," vzkazuje Jan Rachota, z marketingového oddělení Sparty.

Sparta. Infografika. Zdroj: Redakce