Nejenže červenobílá družina prohrává jeden zápas za druhým a čeká ji trudný boj o udržení extraligové příslušnosti. Jako by to nestačilo, klubový management dělá všechno pro to, aby se mu podařilo už tak frustrované příznivce ještě více naštvat.

Posledním příkladem je podivný projekt motivačního fondu, jehož cílem bylo vybrat mezi fanoušky až 400 tisíc korun na odměnu pro hráče, podaří-li se jim zachránit v soutěži.

Slávistický marketingový manažer Petr Buršík nejprve celou akci vítal jako „správný krok, který u hráčů posílí odpovědnost vůči fanouškům". Jenže mezi příznivci těžce zkoušeného týmu to vyvolalo převážně negativní reakci.

Ukázka diletantismu

Právem, nebyl to šťastný nápad. „Je to ukázka diletantismu a fatálního kolapsu Slavie. (…) Třeba bychom mohli v baráži jít nosit bágly hráčům, brousit brusle a převlékat je do výzbroje," napsal například na webových stránkách klubu jeden fanoušek.

Majitel Slavie Vladimír Pitter se tak od motivačního fondu rychle distancoval. „Považuji celou záležitost za nehoráznost, která náš klub v této době poškozuje, a odmítám jakékoli spojení s tímto projektem," uvedl Pitter. Ve čtvrtek pak odvolal marketingového manažera Buršíka.

Zásadní selhání jedince

„To, jak vyzněl celý projekt, který byl spuštěn provozovatelem portálu v podobě, v jaké se objevil na veřejnosti, bez souhlasu vedení HC Slavia Praha, považuji za zásadní lidské selhání jedince," vzkázal Pitter.

Pomůže Slavii alespoň návrat na stadion v Edenu?

Čtěte také: Z crowfundingové akce fanoušků hokejové Slavie nakonec sešlo