Vlajková loď francouzského automobilového průmyslu se dobře vyjímá v každém prostředí
Zdroj: Radek Pecák
Záď je elegantní, jak se na správný sedan sluší a patří
Zdroj: Radek Pecák
Grafika světel e působivá
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Auto je poměrně nízké
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je kvalitní a vzdušný
Zdroj: Radek Pecák
v tomto exempláři kompletně pokrytý kůží
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají všechno, co mít mají
Zdroj: Radek Pecák
Jsou i hezké
Zdroj: DS
Vzadu je pro kolena docela dost místa, pro hlavy už méně
Zdroj: Radek Pecák
Kufr pojme přes 500 litrů
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej není úplně velký
Zdroj: DS
Hodiny se zaklápějí a vyklápějí
Zdroj: DS
Stahování okének u voliče automatické převodovky není obvyklé
Zdroj: DS
také umístění ovladače zrcátek je netradiční
Zdroj: DS
masáž sedaček se spouští na boku
Zdroj: DS
V případě zadních sedaček je to na loketní opěře
Zdroj: DS
Ta je také pěkně zpracovaná
Zdroj: DS
USB konektory jsou až zcela dole
Zdroj: Radek Pecák
Sedačku spolujezdce lze posouvat tlačítkem na boku
Zdroj: DS
Digitální přístrojový štít má moderní grafiku
Zdroj: DS
kvalitní čalounění je i na zadní straně opěradel
Zdroj: DS
a pochopitelně na výplni dveří
Zdroj: Radek Pecák
volant je také pokryt kůží zcela
Zdroj: Radek Pecák
Odkládacích prostor je dostatek
Zdroj: Radek Pecák
kliky se vysouvají z povrchu karosérie
Zdroj: Radek Pecák
detail na "meč" na kapotě
Zdroj: DS
Poziční světla na střešním sloupku
Zdroj: DS
detail na rozsvícená zadní světla
Zdroj: DS
ta přední jsou také netradiční
Zdroj: Radek Pecák
motor je komplikované soustrojí
Zdroj: Radek Pecák
je dobře odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák
i na dvacetipalcových kolech je auto poměrně pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
nabíjecí zásuvka je vzadu
Zdroj: Radek Pecák