Smíchovské nádraží navrhovaná podoba. Naproti stávající nádražní budově přes koleje vznikne parkovací dům se záchytným kapacitním parkovištěm a terminál pro autobusy, postupně se sem přesunou ostatní linky.
Zdroj: IPR
Zdroj: IPR
Terminál Na Knížecí navrhovaná podoba. Krok 1
Zdroj: IPR
Terminál Na Knížecí navrhovaná podoba. Krok 2
Zdroj: IPR
Budova smíchovského nádraží současný stav.
Zdroj: IPR
Budova smíchovského nádraží navrhovaná podoba. Krok 1
Zdroj: IPR
Budova smíchovského nádraží navrhovaná podoba. Krok 2
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží současný stav.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží současný stav.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží navrhovaná podoba. Naproti stávající nádražní budově přes koleje vznikne parkovací dům se záchytným kapacitním parkovištěm a terminál pro autobusy, postupně se sem přesunou ostatní linky.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží současný stav.
Zdroj: IPR
Budova smíchovského nádraží navrhovaná podoba. Krok 1
Zdroj: IPR
Budova smíchovského nádraží navrhovaná podoba. Krok 2
Zdroj: IPR
Na Knížecí současný stav.
Zdroj: IPR
Terminál Na Knížecí navrhovaná podoba.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží současný stav.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží navrhovaná podoba. Krok 1
Zdroj: IPR
Radlická ulice současný stav
Zdroj: IPR
Radlická ulice navrhovaná podoba.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží navrhovaná podoba. Krok 2
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží navrhovaná podoba.
Zdroj: IPR
Smíchovské nádraží
Zdroj: IPR
Lokality, o které se jedná.
Zdroj: IPR
Terminál Na Knížecí současný stav.
Zdroj: IPR
Terminál Na Knížecí navrhovaná podoba.
Zdroj: IPR
Terminál Na Knížecí současný stav.
Zdroj: IPR