Zdroj: Deník / Richard Šedý
Příprava na betonování viaduktu u autobusového nádraží na Florenci.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
Svařování ocelové konstrukce mostovky, která překoná ulici Prvního pluku.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
Průběh rekonstrukce Negrelliho viaduktu.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
Průběh rekonstrukce Negrelliho viaduktu.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
V úseku mezi ulicemi Pobřežní a Rohanským nábřežím už byla část viaduktu opravena včetně pokládky několika betonových vrstev. Opakovaný statický průzkum ukázal, že jedna z kleneb je v natolik špatném stavu, že zatížení nevydrží. Teď se bude muset bourat.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
Čištění původních žulových prvků na mostě.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
Každý pískovcový kvádr má svůj šestimístný kód.
Zdroj: Deník / Jan Sůra
Už tři měsíce po zahájení stavebních prací došlo k požáru historického hradla, které je nemovitou kulturní památkou. Původní plány s úpravami hradla nepočítaly, avšak nakonec došlo ke změně a jeho oprava byla začleněna. Nebude využíváno.
Zdroj: Hochtief
Rekonstrukce v úseku vyhořelé budovy hradla.
Zdroj: Hochtief
Zdroj: Hochtief
Rozebrané oblouky viaduktu u autobusového nádraží Florenc.
Zdroj: Hochtief
Betonování viaduktu před Štvanicí.
Zdroj: Hochtief