Zdroj: DENÍK/Martin Divíšek
Výklad o historii depa.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
DĚTEM se prohlídka depa i projížďka historickou soupravou metra líbila.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
DREZÍNA. V depu narazíte na nejrůznější druhy vozíků. Velkou část z nich si zaměstnanci dopravního podniku vyráběli sami.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
Hala v depu metra.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
V MALÉM DEPU parkuje i plno lokotraktorů. Jejich úkolem je mimo jiné přepravovat tunelem náklad během oprav, které se provádí v noci, kdy metro nejezdí.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
DVA JEŘÁBY pomáhají nakládat těžké kolejnice. Odtud na vozících náklad putuje na místo, kde dojde k výměně.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
V HALE DEPA se technici starají o celkem 41 souprav metra typu 81-71 M. Ty vznikly přestavbou původních sovětských vlaků, které předtím desítky let jezdily pod Prahou.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
KDYŽ MRZNE, mění se tunel v ledovou jeskyni. Z projíždějícího vozítka proudí horký vzduch a led taje.
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
TUNEL „zelené“ linky metra A měří přes 17 kilometrů a vlak celou trasu včetně čtyř nových stanic ujede za 30 minut. 9x foto: Zuzana-Markéta Macková
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík
DEVADESÁTKA návštěvníků si prohlédla zázemí dopravního podniku v Depu Hostivař, které bylo slavnostně otevřeno už v říjnu roku 1985
Zdroj: DENÍK/ Matěj Ludvík