Zdroj: Jan Malý, IPR Praha, facebook
Olšanská ulice v novém. Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy (IPR) vytvoří zadání pro její rozvoj a pohlídá budoucí výstavbu.
Zdroj: IPR Praha
Současný stav Nákladového nádraží Žižkov.
Zdroj: Deník / Šťastný Vladimír
Olšanská ulice v novém. Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy (IPR) vytvoří zadání pro její rozvoj a pohlídá budoucí výstavbu.
Zdroj: VitVit, Wikimedia Commons
KONEC MORDORU. Na místě bývalého Telecomu na Žižkově mohou vzniknout unikátní rozvlněné věže od Evy Jiřičné
Zdroj: Central Group
KONEC MORDORU. Na místě bývalého Telecomu na Žižkově mohou vzniknout unikátní rozvlněné věže od Evy Jiřičné
Zdroj: Central Group
Pokračování Olšanské ulice na území dnešního nákladového nádraží by mělo získat tvář moderního bulváru s tramvajovým pásem a širokými chodníky.
Zdroj: Sekyra Group
NA VIZUALIZACI NÁVRHU OZELENĚNÍ Olšanské ulice je i pro laika na první pohled patrné, že prostor pro kořenový systém stromů neodpovídá výšce vzrostlých akátů.
Zdroj: Praha 3
Olšanská ulice v novém. Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy (IPR) vytvoří zadání pro její rozvoj a pohlídá budoucí výstavbu.
Zdroj: IPR Praha
Lidé přecházejí silnici na Olšanském náměstí v Praze, kde několikátý den nefungují semafory. U přechodu nejblíže škole asistoval dopravní policista.
Zdroj: Deník / Divíšek Martin
Současný stav Nákladového nádraží Žižkov.
Zdroj: Deník / Šťastný Vladimír
Takhle by mohla vypadat hlavní budova bývalého nákladového nádraží na Žižkově.
Zdroj: Sekyra Group