Zdroj: Aero Vodochody
Letadla Aero se pohybovala na nejednom místě ve světě – vlečný A-29 s plováky v jugoslávské Boce Kotorské na střelnici námořnictva (1926).
Zdroj: Aero Vodochody
Úspěšný vojenský typ Ab-11 posloužil též firmě k akvizičnímu turné kolem celé Evropy a severní Afriky, s posádkou škpt. Vilém Stanovský a mechanik František Šimek roku 1926. Mezipřistání v marockém Rabatu – mechanik pózuje na křídle, pilot před ním v klob
Zdroj: Aero Vodochody
První let nového letounu L-39NG, který se uskutečnil 22.12.2018 na letišti Vodochody (LKVO), letoun pilotoval David Jahoda a Vladimír Továrek
Zdroj: Aero Vodochody
Výroba letounů L-39 ve Vodochodech
Zdroj: Aero Vodochody
Výroba letounů L-39 ve Vodochodech
Zdroj: Aero Vodochody
První výcvikový letoun A-1, zalétaný v prototypu na sklonku roku 1919 a dodávaný v sérii pětatřiceti kusů armádě od dubna 1920. Na obrázku A-1.25 (čili pětadvacátý vyrobený) u 1. leteckého pluku v Praze – Kbelích
Zdroj: Aero Vodochody
Dopravní letoun Aero A-10
Zdroj: Aero Vodochody
Aero 45 využívané jako aerotaxi
Zdroj: Aero Vodochody
První proudový cvičný letoun vyráběný v Aeru – L-29 Delfín
Zdroj: Aero Vodochody
L-29 Delfín - prototyp
Zdroj: Aero Vodochody
Aero L-159A ve službách českého letectva
Zdroj: Aero Vodochody
Dvoumístná verze L-159 T2 v barvách českého letectva
Zdroj: Aero Vodochody
U příležitosti mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně bylo třeba dopravit L-39 na místo výstavy. Letoun přistál na uzavřeném úseku D1 před Brnem a na výstaviště byl odtažen za nákladním automobilem.Let se odehrál 1.10.1973
Zdroj: Aero Vodochody
U příležitosti mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně bylo třeba dopravit L-39 na místo výstavy. Letoun přistál na uzavřeném úseku D1 před Brnem a na výstaviště byl odtažen za nákladním automobilem.Let se odehrál 1.10.1973
Zdroj: Aero Vodochody
Aero L-39
Zdroj: Aero Vodochody
Aero Ae270
Zdroj: Aero Vodochody