Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Babička fotografie v lednickém zámeckém skleníku. Honza Sakař používá 170 let starý mokrý kolodiový proces. Portréty fotí na jižní Moravě pro projekt Krajina paměti.
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák
Fotograf na plech Honza Sakař v zámeckém skleníku v Lednici na Břeclavsku. K vytváření snímků používá mokrý kolodiový proces, tak jako pionýři fotografie před 170 lety. Kovovou destičku připravuje a snímek pak i vyvolává v dodávce
Zdroj: Deník/Přemysl Spěvák