Sparta měla na dresech logo sponzora naposledy v minulé sezoně, kdy ji podporovala sázková kancelář Synot Tip. Původně měla uzavřenou smlouvu i na tuto sezonu, ale v lednu 2016 se společnost rozhodla z českého fotbalu stáhnout kvůli vyššímu zdanění hazardu. Přestala tak být i titulárním sponzorem ligy.

Sparta měla v minulém ročníku ztrátu

Od tohoto ročníku Sparta nastupovala v "čistých" dresech a přes zimu se dohodla s novým partnerem. „V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotni nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem, jakým je nyní Sazka," řekl Adam Kotalík, generální ředitel Sparty, která měla v minulém ročníku finanční ztrátu 130 milionů korun.

Čtěte také: Sparta prošla přípravou bez porážky, i když generálka poněkud nudila

Vznikne i sektor sázkařů

Sazka Bet připravila společně s klubem pro fanoušky dvě novinky. Při domácích utkáních si budou moci prostřednictvím klubové aplikace pro chytré telefony a wi-fi připojení na stadionu prohlížet opakované záběry a sestřihy.

Rovněž vznikne sektor sázkařů s interaktivním programem v průběhu zápasů. Loterijní společnost Sazka vznikla v roce 1956 a kurzové sázky nabízí už dvacet let, od roku 2012 pak pod značkou Sazka Bet.

Čtěte také: Stoper Sparty Michal Kadlec: Nácvik akcí nám soupeř vůbec nedovolil