Zaprvé: přejít přes Liberec.

Zadruhé: dostatečně zaplnit domácí arénu, která při čtvrtfinále s Třincem nepraskala ve švech. Oproti základní části se zvedla návštěvnost jen o tisícovku.

„To je těžké. Návštěvy nebyly nejvyšší ani nejnižší,“ nechce si naříkat marketingový manažer klubu Jan Kratochvíl. Ale právem?

Slávisté hrají v Praze, která má více jak milion obyvatel. Co jiného by mělo diváky přitáhnout než boje o titul. „Možná jsme měli smůlu, že jsme hráli s Třincem. Lidé si mysleli, že lehce vyhrajeme, třeba šetřili až na semifinále,“ argumentuje Kratochvíl.

Slavia měla čtvrtou nejvyšší návštěvnost ve čtvrtfinále, ale nejnižší procentuální využití arény. Nyní v klubu pokukují po jiných číslech. „Chceme překonat letošní rekord, kdy jsme hráli v lednu se Spartou. To přišlo 12 536 diváků,“ je optimistou manažer.

V pondělí bylo celé spodní patro haly ve Vysočanech vyprodáno, což je osm tisíc. „V prvním utkání rozdáme pět tisíc tleskaček, v druhém chystáme autogramiádu jedné kapely,“ připomíná jedny z atrakcí Kratochvíl.

Uspěje, naláká?