Fanoušci slezského klubu jsou po výhře v Brně (3:1) z prvoligového kola na souboj s aktuálně nejlepším českým celkem pořádně natěšení, čemuž odpovídá i velký zájem o celoroční permanentní vstupenky, resp. lístky na nedělní duel. „V Ostravě je po fotbale velký hlad a my všichni v kabině věříme, že bude plno,“ řekl kapitán týmu Milan Baroš, jehož třetí návrat do mateřského klubu si celé Ostravsko zatím vyloženě užívá.

Baroš je totiž pro všechny fanoušky symbolem úspěšné éry klubu, který na podzim oslaví 95. narozeniny. Dobrá a pozitivnější nálada než v posledních letech se odrazila i na zájmu o celoroční vstupenky. „Už jich máme prodáno takřka čtyři a půl tisíce,“ uvedl marketingový manažer Baníku Jindřich Středula. I proto se dá očekávat, že duel se Slavií bude vyprodán.

Ilustrační foto.
O permanentní vstupenky na Baník je mezi fanoušky slušný zájem

Kapacita stadionu pro tento zápas je 13 598 míst, přičemž Slavia má k dispozici sektor pro 1426 příznivců. Fanoušci Baníku tak mají na tento zápas k dispozici zhruba 12 tisíc vstupenek a do včerejšího odpoledne jich bylo prodáno více než deset tisíc.

Větší zájem o permanentní vstupenky byl naposledy během mistrovské sezony (2004/2005). „To se v létě prodalo 5500 celoročních vstupenek. Klub ale využil velké fotbalové euforie a v zimě začal prodávat půlroční permice na jarní část ligy. Tah to byl dobrý, protože se nakonec prodalo jedenáct tisíc permanentek,“ uvedl historik Baníku Roman Popek.

Po mistrovské sezoně prodal Baník „jen“ 6500 celoročních vstupenek, což bylo bráno jako mírné zklamání. „Ale kromě odchodu klíčových hráčů se na tom projevilo i zdražení vstupenek,“ dodal Popek.

Oleksandr Azacký.
Baník získal posilu z Ukrajiny