Jedním z hlavních partnerů Slavie v nové sezoně je sázková kancelář Chance a.s, která hledala vhodného partnera, který by ji v tomto sportovním odvětví dobře reprezentoval.
„Slavia je velmi významný prvoligový klub, hodnota značky klubu je z marketingového pohledu obrovská. Klub má kvalitní kádr, který navíc nedávno posílil Radek Černý, schopného a osvědčeného trenéra Michala Petrouše, nádherný stadion a výtečnou fanouškovskou základnu. To vše jsou ideální atributy pro partnera v oblasti sportovního sponzoringu," vysvětlil ředitel Chance Roman Rypáček. „Když jsme dostali nabídku stát se hlavním partnerem klubu, neváhali jsme ani okamžik," dodal.
Dalším hlavním partnerem bude největší česká letecká společnost Travel Service, a.s., která provozuje kromě charterových letů také pravidelné nízkonákladové linky pod obchodní značkou Smartwings.
„Od tohoto partnerství očekáváme ještě větší zviditelnění značky SmartWings. Věříme, že spolupráce se Slavií bude v této sezoně úspěšná a pro obě strany přínosem," uvedl generální ředitel Travel Service, a.s. Roman Vik.
Dodavatelem sportovního oblečení a vybavení nejen pro A-mužstvo Slavie ale i pro všechny ostatní mládežnické týmy Slavie a týmy žen zůstává nejstarší sportovní značka – UMBRO.
Nové dresy Slavie pro sezonu 2013/2014 mají na přední straně pod límečkem podpis Pepiho Bicana s číslovkou 100. Celý ročník 2013/2014 je koncipován jako připomenutí slavného střelce a slavného slávisty. 25. září 2013 totiž uplyne přesně sto let od chvíle, kdy se Josef Bican narodil. S podpisem Pepiho Bicana se budou fanoušci setkávat na vstupenkách na domácí zápasy, každá permanentní vstupenka nese dobovou fotografii slávistické legendy, vyraženy byly speciální zlaté a stříbrné pamětní mince s Josefem Bicanem.
Ceny permanentek i vstupenek zůstávají stejné
Od května probíhá v Edenu prodej permanentních vstupenek na novou sezonu. Ceny permanentek i vstupenek zůstávají ve stejné cenové relaci jako v minulé sezoně. „Věříme, že si do Edenu najde cestu co nejvíce fanoušků, aby svůj tým v nové sezoně podpořili a podíleli se na skvělé atmosféře, která tady od otevření nejmodernějšího fotbalového stánku v Česku panuje. Své místo v Edenu, který nabízí veškerý divácký komfort, si najde každý fanoušek. Při koupi vstupenky či permanentky může využít různých slev a bonusů, pro rodiny s dětmi máme zvýhodněné permanentky do sektoru Rodiče a děti," doplnila ředitelka komunikace Soňa Nouzáková.
Do nového ročníku Gambrinus ligy vstupuje Slavia takřka s obdobným kádrem, se kterým završila uplynulou sezonu.
„Věřím, že budeme pokračovat v tom, co kluci předváděli na konci jara, a že budeme stejně ofenzivně naladěni. Rádi bychom potěšili diváky takovým fotbalem, aby viděli šance a góly," uvedl trenér Slavie Michal Petrouš. „Mám přání. Slavia už čtyři roky po sobě začala sezonu špatně, remízou nebo prohrou, takže bychom chtěli toto prokletí zlomit. Věřím, že se nám to podaří," doufá Michal Petrouš.
Kapitán Karol Kisel má o taktice na Baník jasno. „Dát brzy gól a potom přidat co nejrychleji další," shrnul záložník Slavie s úsměvem hlavní cíl pro páteční zápas. „Cílem je naše vítězství, byl bych moc rád, kdyby se nám povedl vstup do soutěže," uzavřel Karol Kisel povídání o zápasu s Baníkem, který má výkop ve 20:15 hodin.