VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Firma BigMedia u TOP 09 skončila, strana požaduje náhradu 400 tisíc korun

Praha - TOP 09 vypověděla reklamní společnosti BigMedia smlouvu na vylepení předvolebních billboardů. Podle TOP 09 firma nedodržela podepsanou smlouvu a strana chce po firmě náhradu více než 400 tisíc korun. Spor se rozhořel kvůli novým stavebním předpisům omezujícím reklamu.

10.10.2014
SDÍLEJ:

Spor, jaký tady ještě nebyl. Krátce před volbami z billboardů v Praze zmizel pražský primátor Tomáš Hudeček. Kvůli stavebním předpisům, které prosadil.Foto: www.spvrcr.cz

Předpisy zkomplikují firmě BigMedia podnikání, nejdříve proto přelepila plakáty s primátorem Tomášem Hudečkem a následně po jejich vrácení k nim přidala webovou adresou kampaně proti Hudečkovi.

Předpisy, které povolují pouze reklamu do šesti metrů čtverečních, podle BigMedia likvidují reklamní byznys a upřednostňují pouze firmu JCDecaux. V médiích tento týden použila reklamu útočící na Hudečka doplněnou fotomontáží Hudečka a šéfa JCDecaux Pavla Slabého. I proti tomu se TOP 09 ohradila. Vyjádření BigMedia redakce shání.

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy TOP 09 doručila společnosti BigMedia ve čtvrtek dopoledne. „Pro vypořádání vzájemných nároků mezi BigMedia a TOP 09 požadujeme úhradu částky ve výši zhruba 434 tisíc," sdělil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. Podle Poláčka firma nereagovala ani na výzvy, aby vady odstranila, proto TOP 09 přistoupila k vypovězení smlouvy.

BigMedia přelepila volební billboardy Hudečka bílým papírem 11. září. Soud firmě předběžným opatřením nařídil plakáty vrátit na nosiče. Pod ně ale firma přidala odkaz na otevřený dopis předsedovi TOP 09 Karlu Schwarzenbergovi, ve kterém se ohrazuje proti jeho výrokům. Schwarzenberg v minulosti mimo jiné řekl, že některé firmy se domnívají, že jejich zájmy jsou nadřazeny předpisům.

Kampaň proti Hudečkovi

BigMedia spustila proti Hudečkovi několik kampaní. Mimo jiné vylepila plakáty odkazující na internetovou stránku www.prahapodlehudecka.cz, kde kritizuje zmíněné stavební předpisy omezující reklamu nad šest metrů čtverečních.

V minulých týdnech také vyvěsila plakáty „Pražane, i ty přicházíš o peníze", v níž upozorňuje na údajně nevýhodné smlouvy týkající se reklamy, které Praha v 90. letech uzavřela se společností JCDecaux. Podle vedení JCDecaux se BigMedia snaží kampaní pouze „zachránit špatně hospodařící firmu a zvrátit fatálně chybná rozhodnutí manažerů". „Právní kroky proti BigBoardu v tuto chvíli JCDecaux připravuje," uvedl šéf JCDecaux Slabý.

Terčem antikampaně se kromě Hudečka stal i exstarosta Prahy 1 a kandidát Trojkoalice SZ, KDU-ČSL a STAN Petr Hejma. Lidé v Praze 1 dostali do schránek leták s fiktivním rozhovorem s Hejmou. „Tento rozhovor byl převzat z našich webových stránek a byly v něm upraveny odpovědi, které měly poškodit mou osobu," uvedl Hejma. Kdo letáky rozeslal, není jasné.

Autor: ČTK

10.10.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Vybíráme ojeté SUV do 300 tisíc.
AUTOMIX.CZ
20

Vybíráme ojeté SUV do 300 tisíc. Jaké koupit? A jakým se radši vyhnout?

Indický film vznikal v Praze
DOTYK.CZ

Praha různýma očima - jako dějiště bollywoodského snímku i v díle ruského poety

Sobotka bude mít dostavení s ministry, zhodnotí práci vlády

Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) příští týden absolvuje další dvě bilanční schůzky s ministry, při kterých v závěru volebního období rekapituluje splněné a nesplněné části vládního programového prohlášení. V pondělí bude jednat s ministrem pro lidská práva a legislativu Janem Chvojkou (ČSSD), v úterý s ministryní pro místní rozvoj Karlou Šlechtovou (za ANO). Sdělil to dnes tiskový odbor Úřadu vlády.

Kam za zážitky nejen o víkendu? Inspirujte se na novém webu Tipy Deníku

Chcete mít přehled o kulturních, sportovních a dalších akcích ve všech regionech? Pak navštivte naši stránku www.tipydeniku.cz, kde najdete fůru inspirace co podniknout nejen o víkendu.

AUTOMIX.CZ

GALERIE: Nejvtipněji naložené vozy na silnicích. Nákladem je vše, co si zamanete

Kromě přepravy cestujících je auto od nepaměti využíváno k převozu nákladu. A jak dnes uvidíte, je tím myšleno doslova jakéhokoliv nákladu. Připravte se na bizarní přehlídku převážených věcí všeho druhu, kdy vás už nepřekvapí ani auto naložené v dalším autě.

O šikovné české ručičky je opět zájem. Opravny jsou zpět

Praha - Opravny a opravárny zažívají velký návrat. Recyklace odpadů se stala pro lidi přirozeností, nyní začínají přemýšlet, jak množství odpadu minimalizovat. Vyhledáním opraváře šetří nejen přírodu, ale někdy i peníze. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení