Podobná situace je i v případě autobusové linky 123, na jejíž provoz mezi stanicí metra Anděl a zastávkou Kavalírka městská část ve svém letošním rozpočtu vyhradila 4,5 milionu korun. Linka je totiž od září 2012 v zastávce Kavalírka ukončena. Zkrácení linky bylo tehdy odůvodněno tím, že cestující ze Šmukýřky přestoupí na Kavalírce na tramvaj a odtud mohou dojet až ke stanici metra Anděl.

I přes protesty městské části, jejích občanů i žádost zastupitelstva Prahy 5 z ledna 2015 adresovanou na hlavní město, nebyla linka v úseku Kavalírka - Anděl obnovena.

„Chápeme snahu hlavního města ve hledání úspor, ale v oblasti Cibulek žije téměř sedm tisíc obyvatel, kteří denně jezdí k Andělu za nákupy, k lékaři nebo na úřady. Vzhledem k tomu, že přestup na tramvaj na Kavalírce je nejen nekomfortní, ale především i nebezpečný, rozhodli jsme se tímto finančním příspěvkem podpořit naše občany," vysvětlil radní městské části Petr Hnyk ze Strany zelených.

Čtěte také: Nový terminál na Smíchově má zlepšit cestování Prahou