VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pražský DPP odkládá plánovanou restrukturalizaci podniku

Praha - Pražský dopravní podnik (DPP) odkládá svou plánovanou restrukturalizaci. S odložením změn už souhlasila dozorčí rada DPP. V pátek to řekl generální ředitel DPP Jaroslav Ďuriš. Odsunutí změn musí ještě projednat představenstvo a valná hromada podniku. Kdy a zda k organizačním změnám v budoucnu dojde, není jasné.

4.3.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Martin Divíšek

„Dozorčí rada doporučila zastavit tento proces. Důvodem je, že nechce zahltit management DPP dalšími úkoly. Dál na ní tedy zatím pracovat nebudeme," řekl Ďuriš. Zda a kdy bude restrukturalizaci pokračovat, bude podle Ďuriše záležet na vedení hlavního města, které je stoprocentním vlastníkem DPP.

Podle změny, kterou chystal Ďuriš, měly vzniknout v rámci podniku tři divize - metro, tramvaje a autobusy. Od navrhovaných změn si ředitel sliboval lepší a efektivnější organizaci a rovněž finanční úspory.

Snížení finanční náročnosti

Právě hospodaření DPP ale bude jeho vedení nadále řešit. „Chystáme kroky a možnosti, jak snížit finanční náročnost," řekl Ďuriš. Snížit chce například zbytné náklady nebo vyřešit problémy z minula, kdy se například DPP musí starat o některé objekty, u kterých mu bylo uloženo o ně pečovat, aniž by mu ale patřily.

Dopravní podnik je akciová společnost vlastněná Prahou a zaměstnává přes 10 tisíc lidí. Na jeho provoz vydává hlavní město každý rok přes deset miliard korun. DPP přepraví denně zhruba 3,3 milionu cestujících, ročně je to přibližně 1,2 miliardy lidí.

Čtěte také: Problematické tramvaje Porsche se v Praze vrátí do provozu

Autor: ČTK

4.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Voda z vlastní studny - na kolik přijde

Nový vůz kynologické skupiny.
5

Při záchraně životů poslouží strážníkům-kynologům nové auto

DOTYK.CZ

Většina úvěrových firem jsou predátoři. Exekucím čelilo 843 tisíc lidí

Lidé by si měli dávat pozor nejen na úvěrové společnosti, z nichž je predátorských či lichvářských přes devadesát procent, tvrdí tvůrci Mapy exekucí.

Generál Andor Šándor: Bezpečné metro? Nedělejme si iluze

/ROZHOVOR/ Terorismus. Stále častěji skloňované slovo. Bohužel právem. Jako jeden z mnoha příkladů v posledních týdnech může sloužit útok v petrohradském metru, kde si výbuch vyžádal 14 obětí a desítky zraněných. Jak je to se situací v metru u nás? Známý bezpečnostní expert Andor Šándor je v této otázce skeptický.

Dluhová poradkyně: Do dvou set tisíc se situace obvykle dá řešit bez bankrotu

Praha - Nejdůležitější je být připraven i na horší životní situace a v případě, že se člověk dostane do dluhů, je začít hned řešit. To říká Kateřina Jirová, vedoucí programů k řešení zadluženosti ze sdružení RUBIKON Centrum, které pracuje zejména s lidmi s trestní minulostí. „Jejich zadluženost je v zásadě podobná, jako kohokoliv jiného," míní.

AUTOMIX.CZ

OBRAZEM: Tyhle české sporťáky uměly i přes 300 km/h. A měly motory z tatrovek

Přestože má většina z nás kopřivnickou tatrovku zafixovanou z minulosti jako automobilku zaměřenou na luxusní "papalášské" limuzíny, případně jako výrobce nákladních aut, v historii najdeme i několik vozů, které se těmto definicím naprosto vymykají.

Předvolební speciál deníku: Jak splnila vláda své sliby?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies