Po čtyřleté rekonstrukci byla ve středu 24. prosince slavnostně rozbalena Šítkovská vodárenská věž na Masarykově nábřeží u Mánesa. Věž byla zahalena do reklamy na společnost Veolia voda, z jejíhož výtěžku byla rekonstrukce, která stála téměř devět milionů korun, z podstatné části hrazena.

Na odstranění reklamního poutače muselo pracovat 12 hodin šest horolezců s horolezeckou technikou. Věž tak konečně opět získala svou původní tvář.

Ne všichni Pražané ale byli s výsledkem prací spokojeni. Některým z nich vadilo, že po odhalení věže na ní stále zůstává lešení. „Denně tudy chodím. Myslím, že daleko lépe to vypadalo s reklamním obalem. To lešení ji podle mne hyzdí.“ Podobný názor měl i Waldemar Novotný. „Reklama mi nevadila, protože to alespoň zčásti uhradilo náklady na rekonstrukci této památky. To lešení mi ale kazí celkový dojem.“

Podle ředitele reklamní agentury QEEP Pavla Rejchrta, která měla celou kampaň na starost by ale mělo lešení zanedlouho zmizet. „Lešení se bude odsud sundávat začátkem ledna. Bylo potřeba, aby se kvůli některým technickým zákrokům pracovalo 3-4 dny v kuse.“