„S nesouhlasnými názory na současnou podobu se setkáváme, všechny připomínky budou vypořádány. Pokud je kritika konstruktivní, pomůže nám to k doladění podoby nově integrovaných linek," reagovala mluvčí magistrátu Petra Hrubá.

Na Ládví jezdí řada linek, které nespadají do pražské integrované dopravy a podle radního Šaška zbytečně v místě zatěžují dopravu. „Místem, kde končí dálková hromadná a individuální doprava z Ústecka, Liberecka, Hradecka, Pardubicka a dalších, by měl být jednoznačně terminál Letňany," tvrdí radní Prahy 8.

Spolehlivější provoz

Organizace Ropid, který má na starosti jízdní řády, podle magistrátu průběžně jedná se zástupci radnice i Středočeského kraje. „Na základě těchto jednání se připravuje úprava některých parametrů a také zastávek v oblasti Ládví, aby byl provoz spolehlivější," tvrdí mluvčí.

„Varianta ukončení v Letňanech je pro cestující časově náročnější a také pro pražský rozpočet by znamenala navýšení finanční dotace na příměstské spoje," uvedla. Změna konečné zastávky se prý proto nepředpokládá.

„Je to spíš poplašná zpráva. Nás dosud nikdo neoslovil, nedostali jsme ani relevantní podklady, takže se mohu těžko k situaci vyjádřit," řekl Kabický.