Loni dopravce přepravil metrem 450 milionů cestujících, dalších 358,8 milionu jich jelo tramvají či lanovkou na Petřín a autobusy jich odvezly 345,5 milionu. V rámci příměstských linek jich DPP svezl 8,095 milionu.

V rámci provozu vozidel DPP zemřelo loni 11 lidí, což je o dva více než v roce 2013 – v provozu metra to bylo šest lidí, v rámci tramvají čtyři lidé a jeden člověk zemřel při střetu s autobusem.

Tržby z pravidelného jízdného činily asi 4,345 miliardy, což je více než v roce 2013, kdy podnik inkasoval 4,231 miliardy. Na přirážkách k jízdnému uvádí zpráva tržby 309,7 milionu korun, přičemž pokuta pro černé pasažéry je 1500 korun.

Tržby za prodej vlastních výrobků a služeb dosáhly asi 16,6 miliardy, kterou tvoří kompenzace města a peníze z jízdného. Kromě toho podnik získal finance z dalších činností, například z pronájmů pozemků či staveb.

Průměrná mzda: 33.127 korun

DPP k poslednímu dni loňského roku měl v evidenci 10.829 zaměstnanců a mzdové náklady činily asi 4,4 miliardy korun. Průměrnou měsíční mzdu v roce 2014 uvádí zpráva ve výši 33.127 korun.

Podle závěrky provozoval podnik 22 denních a devět nočních tramvajových linek na kolejové síti v délce 142,7 kilometru. V provozu byly i historické linky. V rámci autobusové dopravy to bylo 96 denních, 16 příměstských, 19 školních a 15 nočních linek a rovněž dvě linky pro handicapované.

V provozu byly tři trasy metra s 57 stanicemi – k těm letos v dubnu přibyly čtyři stanice na prodlouženém úseku metra A z Dejvické do Motola.

Celkem vlastnil podnik ke konci roku 730 vozů metra, 920 tramvají a 1170 autobusů.

Čtěte také: Městská hromadná doprava bude mít od září v noci kratší intervaly