VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kampaň Z lásky k dětem se soustředí na ty, kteří potřebují pomoc nejvíce

Praha - Český červený kříž, P&G a Kaufland zahájily celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem", aby pomohli dětem, které to potřebují. Jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, například Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa potrvá do 7. října 2015.

28.8.2015
SDÍLEJ:

Ze zahájení celonárodní charitativní akce Z lásky k dětem.Foto: archiv Deníku

Podle Českého statistického úřadu žije v Česku na pokraji chudoby 9,7 procenta obyvatel (1 002 300 lidí) a chudobou je ohroženo dokonce 14,7 procenta dětí a mládeže do 18 let.

„Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků, má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům další služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání," řekla Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého červeného kříže.

Aby se situace rodin a dětí v tísni změnila, Český červený kříž, P&G a Kaufland představily iniciativu „Z lásky k dětem". Projekt podporuje i moderátorka Lucie Křížková, matka tříletého chlapečka.

Na tuto akci přispěje každý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů.

„Naše produkty využívá téměř každá domácnost v České republice a každodenně usnadňují její aktivity. Kampaní „Z lásky k dětem" se soustředíme na ty, kteří potřebují pomoci nejvíce. Například nejmladší děti získají dodávku plenek Pampers, které zaručí jejich klidný spánek," uvedl Petr Bena, Sales Director společnosti Procter & Gamble.

Jednoduchý mechanismus iniciativy

Klíčovým partnerem programu je Kaufland, jeden z největších obchodních řetězců v České republice. „Naši zákazníci nám již několikrát ukázali, že jsou ochotní se zúčastnit podobných kampaní. S radostí se zapojují do charitativních akcí, které Kaufland spolupořádá a pravidelně tak pomáhají lidem v tísni. Chceme, aby naše výrobky nepředstavovaly pouze kvalitu, ale byly také spojeny s pomocí ostatním. Doufáme, že i tentokrát naši zákazníci podpoří tyto snahy. Mechanismus této akce je jednoduchý: když si koupíte výrobky, které jsou zahrnuty pod program „Z lásky k dětem", tak pomůžete dětem v tísni," vysvětlil vedoucí oblasti Mediální marketing/Distribuce a mluvčí Kauflandu Michael Šperl.

Lucie Křížková také vyzývá k zapojení do iniciativy „Z lásky k dětem". „Nejsilnější částí této kampaně je fakt, že kdokoli může pomoci a kdokoli může dětem zařídit alespoň na chvilku útulný domov. Zúčastnit se je strašně lehké. Vlastně pomáháte, aniž byste utratili peníze navíc. To je důvodem, proč zvu všechny, aby se přidali a vykouzlili úsměvy na dětských tvářích," sdělila Lucie Křížková.

Do této iniciativy se zapojují oblastní spolky Českého červeného kříže, které provozují Azylové domy pro matky s dětmi a také se podílejí na vyhledávání rodin, které potřebují největší pomoc. Projekt podpoří i děti – klienty Dětské odborné léčebny CH. G. Masarykové v Bukovanech. Vybrané výrobky se touto cestou dostanou na správné místo a peníze budou použity ke koupi věcí, které podpoří zdravý a šťastný růst dětí.

Autor: Redakce

28.8.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Byt. Ilustrační foto.

Developeři letos v Praze prodají zhruba 6500 bytů

Rekonstrukce tramvajové trati. Ilustrační foto.

Údržba trati pro tramvaje ovlivní i provoz autobusů

AUTOMIX.CZ

Na prodej je Tatra 613 s mrazivou minulostí. Sloužila u KGB

Tu a tam se na aukčních portálech objeví něco opravdu speciálního. Jako třeba československá Tatra 613, která sloužila sovětské tajné službě KGB. Zvláštní také je, že je na prodej ve Spojených státech amerických.

Odborník: Praze pomůže, když zakročí proti vozům bez filtrů

Praha - Kromě nízkoemisní zóny by pražskému ovzduší pomohlo zejména zakročení proti autům, která mají odstraněný povinný filtr pevných částic. To tvrdí dopravní odborník Vratislav Filler ze sdružení Auto*Mat.

Praha 12 neschválila rozpočet se schodkem 162 milionů korun

Praha - Městská část Praha 12 stále nemá schválený rozpočet pro letošní rok. Zastupitelstvo městské části v úterý nepřijalo návrh, podle něhož měly výdaje dosáhnout 434 milionů korun a příjmy 272 milionů. V úterý to sdělila Eva Burianová z radnice. Praha 12 je poslední městskou částí, která dosud hospodaří v rozpočtovém provizoriu bez schváleného rozpočtu.

Praha letos rozdělí 18 milionů korun na výměnu vytápění

Praha - Hlavní město letos rozdělí 18 milionů korun na výměnu vytápění z programu Čistá energie. Na jeden byt bude nově až 70 tisíc korun, dosud to bylo 25 tisíc korun. Na tiskové konferenci po jednání rady to řekla radní pro životní prostředí Jana Plamínková (STAN/Trojkoalice).

Předvolební speciál deníku: Jak splnila vláda své sliby?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies